Tällä viikolla aion nyt alkuviikon sinne keskiviikkoon saakka keventää todenteolla... 

Eli tänään Easydietin puuroa aamulla. Note to myself: älä laita liikaa vettä, reilu desi on liian vähän, kaksi liikaa... ja puuro maistui mielekkäämmältä kun lisäsin sinne ruokalusikallisen marjasekoitusta...Lounaaseen mennessä olen syönyt 1/4 päivittäisestä kasvismäärästä ja juonut 1/2 litraa vettä...

Lounaaksi ED:n savuporon makuista juustokeittoa, joka on tosi jees (note to myself 2,5 dl on sopiva vesimääärä)... työpäivän aikana syön loput kasvikset ja oletan ja toivon, että pärjään näillä eväillä sinne neljään saakka. Kotona aion höyryttää kukkakaalia, parsakaalia ja porkkanaa ja paistaa kanafileitä niiden kanssa... Töissä en ihan selvinnyt pelkillä kasviksilla. Jouduin kaivelemaan kaapista yhden klementiinin ja olin noin puoleen neljään mennessä saanut kaksi viivaa vesipulloon...

Tyttären kanssa juteltiin aamulla tästä projektista. Kysyi, että pelottaako äiti sua se leikkaus. Ei mua pelota, vastasin ja kysyin, että pelottaako se häntä.. Ja kuulemma kyllä... Onhan se niin... se mistä ei oikein ymmärrä niin pelottaa... mua on leikelty niin miljoona kertaa että itse leikkaus ei pelota... Samalla sovittiin, että kun hiihtolomasta päästään (ja vierailusta serkun luokse ja kylpyläreissusta) niin aloittaa kuulemma tukiherkkulakon, jonka ensin ajatteli kestävän 9 viikkoa, eli periaatteessa dieetin ajan, mutta helpotin sitten, että jos vaikka pääsiäiseen... 

Tänään klo 17.00 aikaa dieetin alkuun on: 1 päivää ja 15 tuntia, joka on 39 tuntia tai 2340 minuuttia tai 140400 sekuntia. 

Mä olen kovasti koittanut miettiä, mikä on mun henkilökohtainen painonpudotus tavoitteeni nyt ensin tällä dieetillä... viisaat, auttakaa mua tässä. Ne, jotka ovat saman myllyn läpi käyneet niin auttakaa mua asettamaan järkevä tavoite... tilannehan on se, että tätä kaikkea 152 senttimetriä koristaa tällä hetkellä noin 102 kiloa...