Torstai-ilta

Olen tässä tämän päivän aikana, kun olen ollut pelkillä Easy Diet tuotteilla, että kasvikset pitävät paremmin nälkää kuin ne pirtelöt, patukat ja puurot. Pakko tehdä tänäiltana itselle vielä salaatti, siis enhän vielä ole syönyt sitä puolen kilon kasvismäärää tälle päivälle... 

En tiedä, tää on ollut henkisesti jotenkin raskas päivä. Vaikka olen tehnyt paljon tulevaisuuteeni liittyviä päätöksiä ja konkreettisesti tehnyt asioita. Silti jotenkin valju olo... Asunnosta ei ole kuulunut vielä mitään ja se jotenkin ahdistaa. Muuttolaatikoita on jo sisällä ja tänään haettiin meille uusi astianpesukone makuuhuoneen nurkkaan odottamaan uutta asuntoa. 

Perjantai

Juu, tää päivä alkoi sitten vauhdikkaasti. Hirveästi ollut virtaa tänään ja oon jo alkanut täyttää noita muuttolaatikoita ja kerrankin aloitin pakkaamisen niistä tavaroista jotka yleensä tyhjennetään viimeisenä. Oon kuskannu muutoissani mukanani "tärkeitä" papereita ja osa oli oikeastikin tärkeitä. Mutta paljon lähti myös takkatulen mukana tuuleksi taivaanrantaan... 

Oon uinut muistojen meressä tänään ja vuodattanut muutamia kyyneleitäkin...Julkaisen muutaman kuvan tän päivän urakasta tässä...

IMG_20160325_131936.jpg

Kuvassa varmastikin ekaluokan ensimmäinen matikankoe ja sitten oli peruskoulun kemian valtakunnallinen koe vuodelta 1994.  Ja nalle. Söpö nalle, iskä ja äiskä näitä on mulle säästellyt ja nää säästyy tästä edeskin...

IMG_20160325_135359.jpg

Tarvinneeko tätä kommentoida? Koulupinnaus :)

IMG_20160325_134543.jpg

Miun ja miun ystävän kirjevihkosta "ote", hän lienee muistaa tämänkin legendaarisen lausahduksen...

IMG_20160325_134905.jpg

Miun serkun piirtämä heponen miulle, lieneekö muistaa tällaista vääntäneensä?

IMG_20160325_132912.jpg

Ja tämä legendaariselta roadtripiltä Pohjanmaalle vuodelta 2000-jotakin? Asianosaiset muistanevat reissun, jolla vanhasta jenkkiautosta hajosi pyyhkijät ja sitten fiksuina naisina korjattiin ne naruilla. Vettä nimittäin tuli kuin Esterin sieltä... 

Olen eilen ja tänään itkenyt kun olen mennyttä elämää ja menneitä ihmisiä muistellut, hävennyt naama punaisena, kun mieheni löysi ainevihkostani aineen, joka käsitteli teini-ihastustani ja vielä enemmän nolotti, kun kyseisen tyypin kuva ja tietyt runot löytyi sitten vielä päiväkirjan välistä... Olin silloin 13 vuotias... Huhhuh... Mun tytär on kahden vuoden päästä 13.... Eilen käytiin viemässä muistelupaikalle kynttilä, olis ollut anopin synttärit... 75 ois tullut täyteen. Nyt piti toivotella onnet tuonne pilvien päälle... Olen myös katsellut vanhoja valokuvia... 

Jeesuksen kuolinhetken hartaus oli kaunis tilaisuus... vähän pääsiäistä tähänkin pääsiäiseen. 

Siunattua pääsiäistä kaikille!