Lauantaina tuli aamupäivällä ihan jäätävän huono olo. Olis pitänyt mennä musikaalin ekoihin varsinaisiin harkkoihin, mutta en pystynyt lähteä. Värit hävis naamalta ja meinas oksettaa. Hillitön vapina ja mun mielestä sokerit oli syömiseen nähden aika korkealla... Verenpaineet oli ihan jees... En sitten lähtenyt harkkoihin, mutta tuo kohtaus meni sitten aika äkkiä ohi, tosin se jätti jälkeensä useamman tunnin huteran olon, esim kun käytiin kävelyllä koko porukka niin hiljaa hyvä tuli, oli ohut olo.

Nyt on pää kuin haminan kaupunki. Kävin illalla nukkumaan joskus 11 aikoihin ja heräsin aamulla vasta puoli yksitoista. Söin aamupuuron ja pötkähdin sohvalle pötköttämään ja nukahdin - ja heräsin puol kolmelta. Ja nyt on pää ihan jumissa. Ja on kyllä vähän nälkä. Mä en usko siihen ketoosiin mun kohdalla. Että se tulee. Tai sit mun pitää olla kokonaan syömättä.

Keskiviikosta lähtien kalorit ja hiilarit 

ke 724 kcal 73,95 g

to 610 kcal 63,25 g

pe 704 kcal 74,11 g

la 587 kcal 68,54 g

Mutta se on ihan hassua, että tän dieetin myötä, vaikkei siitä ketoosista ole kuulunut mitään niin itse ei tee mieli mitään herkkuja. Eilenkin lapset paisto itselleen lettuja... Mä sit vetelin välipalakiisselin kun kamut söi lettuja...