Miulla jumittaa. Jumittaa ihan totaalisesti. Yksi syy, miksi jumittaa on se, että en ole juonut vettä riittävästi. Myöskin se, että ne keitot ei uppoa vaikuttaa varmaan johonkin. Hirveästi tekee suolaa mieli ihan kokoajan. Nakit ois just hyviä...oi jos niitä sais syödä... 

Voikohan se olla niin, että silloin alussa kun tuli pari kiloa takaisin niin johtuiko se porkkanasta? Nyt en ole syönyt porkkanaa ollenkaan ja paremmin on mennyt... 

Lapset etsi äsken pääsiäiskukon munimat suklaamunat ja niinhän siinä kävi, että yksi taisi jäädä löytämättä, eikä kukko muistanut enää, mihin sen oli piilottanut. No, sitten kun se suklaanhimo iskee niin ei muuta kuin etsimään...Mulle tuotiin lohdutukseksi vadelmanmakuisia Xylimax-pastilleja.

Viimeyön messu., jazzmessu oli hieno. Oli hienoa olla palvelemassa tuossa tilaisuudessa. Yhden lähdön siellä mokasin ehtoollisen aikana lauletuista lauluista, mulla oli soolo siinä ja olin jotenkin hätäinen ja lähdin puolessa välissä introa, mutta onneksi bändi oli taitava ja pääsi mun mukaan jo seuraavassa tahdissa. 

Tänään ennen kauppaa lähtöä otti tiukille. Ihan itkut piti vääntää kun ahdisti syöminen niin paljon. Oli ihan hirmu nälkä, mutta mitään ei tehnyt mieli. Kaikki jääkaapissa olevat vihannekset puistatti, keitot, patukat, kiisselit... ei!!!!! No, puoliso tehtävä oli siinä kohtaa palauttaa pikkurouva maanpinnalle. Kuka tätä dieettiä on halunnut? Pari henkistä läpsäystä poskille ja kävin kasvisten kimppuun... 

Mulla on varmaan joku puutostila, koska tää dieetti on tuonut minulle takaisin levottomat jalat-syndrooman, joka valvottaa mua ihan kiitettävästi. Katsoin netistä, niin foolihappo, E-vitamiini, magnesium ja rauta tai siis niiden puute aiheuttaisi levottomia jalkoja... Magnesiumia vedän purkista kokoajan, joten se se ei ole.  

Ja mitä olisi pääsiäinen ilman sairastavaa lasta...

 dazed-149093_1280.jpg

eli meille tuli yrjö kylään ja kohtalaisen nopeasti noussut kuume... Siinä tuli sitten itse pohdittua, että mitä sitä itse siinä kohtaa dieetin kanssa tekis jos se yrjö miut tavoittais? Kun tiedän sen, että juomista on keltainen jaffa mikä menee alas ja pakastemustikat ja sitten mehujäät... ehkä se on niin, että dieetti pitäis unohtaa taudin ajaksi? No tällaista tällä erää. Oon jotenkin lepsuillu nyt, kunhan arki alkaa, tiistaina, niin sitten otan itseäni niskasta kiinni myös niiden keittojenkin suhteen...