corset-1330777_1280.jpg

Sunnuntaiaamun keskustelu: katsoin netistä sensuelleja alusasuja kurvikkaille naisille. 

Minä: Vitsi, kun ois joskus siinä kunnossa että voisin sinut tuollaisella yllättää.

Puoliso: No, mutta nyt jos siä tuollaisen päälle laittaisit niin varmasti yllättyisin...

I love my husband <3 

Mä olen tänä viikonloppuna herkutellut ajatuksella sillä, että mitä herkkua, niin sanottua roskaruokaa söisin ensimmäisenä. Vähän lupailin itselleni jotain herkkua vapuksi. Lasillinen simaa ehkä, pieni pala tippaleipää... mutta jotain hyvää ruokaa... Nyt ei ihan hirveästi mitään mäkkärin säätöjä tee edes mieli... mutta jotain, jonkun toisen rakentamaa ruokaa - jotan vähän syntistä ruokaa... 

Käytiin kahvilla viikolla ja otin siellä kahvin kahvin kanssa ruisleipää - se oli ruispala tai joku vastaava - ja sain siitä leivästä syötyä 1/4 ja täytteet... Eli leipä ei tule olemaan mulle periaatteessa mikään ongelma. Ja aioin muutenkin vaihtaa leivät niihin vähähiilarileipiin. Ja ajattelin pitsapohjatarvikkeet tilata yesdelistä. Ja ehkä joskus kokeilla sitä kukkakaalipohjaa ja sit oon jossain nähnyt sellaisen mihin tuli paljon kananmunaa... jos joku omistaa toimivat ohjeet näihin, voisi mulle jollain lailla ne toimittaa...

Olikohan Lidlissä sellaista proteiinileipää - onkohan se millaista? Koska joskus haluaa tuoretta vaaleaa leipääkin. Mutta niitä ihan pullamössöleipiä ei pidä ottaa takaisin jokapäiväiseen ruokavalioon. Koska ilman leipääkin pärjää. Niitä voi syödä ihan joskus, sellaisena pienenä herkkuna - vaikka kun käy hienosti ulkona syömässä. 

No, tuohon otsikkoon. Onnekseni mulla on ympärilläni ihmisiä, joilla on huumorintaju kunnossa. Ei mua varmaan muuten kestäisi. Välillä kotona ja töissä heitetään aika rankkaakin huumoria, samoin muutaman ystävän kanssa. Laihduttamisesta, painonhallinnasta, elämänhallinnasta, elämästä yleensä. Koska elämäähän tää on kuitenkin, eikö? 

Mulla on rautaa selässä, selkäleikkauksen jäljiltä. Alkaa kuulemma jenkkakahvat pienentyä siihen tahtiin, että muhun pitäisi kuulemma asentaa fillarin tanko selkään, pultata niihin olemassa oleviin metalleihin kiinni... Olisi joku kahva, josta kiinni pitää.