Nyt kättä ylös. Kuinka moni on päässään pyörittänyt, että on tainnut tyttö lopettaa dieetin, kun ei ole artikkeleita tullut. Mä kuulkaas mietin aika paljon sitä, mitä te mietitte. Tunnen huonohkoa omaatuntoa kun en jaksa jokapäivä kirjoittaa. Tai kai se ole siitä jaksamisesta kiinni vaan siitä, että yksinkertaisesti kirjoittaminen vaatii tietynlaisen vireystilan, aikaa ja mikä tärkeintä inspiraation... vaikka aihe olisi miten hyvä tahansa, mutta et saavuta sellaista luovaa moodia - ihan turha yrittääkään kirjoittaa mitään. Ja kuitenkin on niin, että tämä ei ole ainoa prosessi mikä mulla on elämässäni käynnissä. Elämä on kasa päällekkäin, allekkain ja lomittain eteneviä tai paikallaan junnaavia prosesseja ja projekteja. Välillä saattaa olla, että ajatuksen on ihan jossain muualla kuin tässä projektissa. No, tämä artikkeli on nyt aloitettu, tästä on hyvä illalla jatkaa. Helpompi jatkaa jo aloitettua ja saattaa se päätökseen kuin aloittaa alusta, varsinkin jos ei näe sitä alkua. 

Se mikä tässä projektissa on mielenkiintoista on se, että kun miä oon tullut kaapista ulos tän asian kanssa niin mulle tulee paljon yhteydenottoja ihmisiltä joka ovat joko jo käyneet myllyn läpi tai ovat käymässä... Ja se on ihanaa, olen oikeasti etuoikeutetussa asemassa. Mulla on monta ihmistä joilta kysyä, mitä tulevaisuus tuo mahdollisesti tullessaan, mulla on ihmisiä joiden kanssa voin jakaa vertaistuellisesti tämänhetken - joskus aika hankaliakin tunteita. 

Ja se mitä pelkäsin alkuun, että miten ilkeitä kommentteja ihmiset heittää - niin ei ollenkaan ilkeitä. Lähestulkoon kaikki kommentointi on ollut positiivista ja tsemppiä ylläpitävää. 

Mutta niinkuin kirjoitin tuossa aiemmin niistä päällekäisistä projekteista. Olen siis hakenut kouluun ja puhelinhaastattelu olis ensi viikolla. Ja sit me muutetaan, sitäkin tässä pitäisi puuhata pikkuhiljaa. Mutta joo. Vielä tikistellään muutama viikko. Huomenna salille - jos en muuta keksi niin otan kuvia... Siis ihan oikeasti otan kuvia, meidän Personal Traineria varten - joka tekee mulle ja ystävälle etäohjelmia saliharjoittelua varten... hän ei ole koskaan käynyt siellä salilla niin pitää vähän kuvailla sitä hänelle...