Missä minun liikuntasuoritukseni ovat tältä viikolta? Tää viikko on mennyt niiden suhteen jotenkin ihan päin hiivattia. Tai no... olisiko puoliksi suunniteltu puoliksi tehty? Olenhan tehnyt valmistavia hankintoja joten liikkuminen on ollut mielessä miltei päivittäin...

Maanantaina menin töihin pyörällä ja käytiin lenkillä illalla

Tiistaina hommattiin meille fb-kirpparilta kuntopyörä

Keskiviikkona mulla oli ajatus mennä aamulla salille, ensin ajaa kaupunkiin pyörällä... suunnitelmat vaihtui pidempiin aamu-uniin ja siirtymiseen autolla suoraan kotoa työpaikalle. Illalla oli tarkoitus kuntopyöräillä kotona, kokeilla laitetta - se vaihtui saunomiseen ja uimiseen mökillä...

Torstaina sitten en enää yrittänytkään, käytiin työpaikan porukalla frisbeegolfia viskomassa puolitoista tuntia, kävin hakemassa itselleni tennismailan (jolle pitää tehdä jotakin) ja joogamaton kotiin, koska harjoituksen oman kehon painolla on ikäviä tehdä olohuoneen rättimatolla. 

Huomenna on perjantai. Mulla on etäpäivä. Leivon kotona. Mutta voin aloittaa hieman myöhemmin joten voisin siis yrittää aamulla salille. Koska on mun kaupassa käytävä joka tapauksessa. 

En tiedä, tää viikko on mennyt jotenkin persiilleen kokonaisuudessaan. Se pirun tahdonvoimavarasto hupenee aina kun ilta saapuu. Syömiset on ihan hanurista ja jotenkin väsyttää ihan kokoajan. 

Kiitos muuten Heinille, joka jaoit kommenteissa kokemuksen sipsiaddiktiosta. Mun täytyy kokeilla sitä "tiedän mille sinä maistut" -juttua karkkien kohdalla ja koittaa valita sitten karkeistakin sitten sellaisia missä ei olis niin paljon kaikkea lisäainepaskaa... Tuohon tahdonvoima asiaan palaan kun olen tutkinut asiaa lisää, kyse on aikalailla mielenkiintoisesta ilmiöstä johon liittyy vireystila, verensokeritaso ja kaikkea sellaista kivaa...