Päivä meni ihan jees. Tänään on lepopäivä liikunnasta. Paino on noussut. Uskaltauduin tänään vaa´alle ja paha mielihän siitä tuli... tasan 97 kiloa. Miksi? Mä oon syöny rahkaa ja raejuustoa ja kasvissosekeittoa ja täysjyväleipää, lihaa ja kanaa, vältellyt potaattia... no oon mä saattanut syödä vähän namia :(

No, siitähän sitten alkoikin aika ärsyttävä ajatusleikki tälle illalle. Jääkaapissa olis vähän kaura-omenapaistosta, pitäisköhän ottaa vähän lisää? No ei hitossa, sun paino on noussu! Idiootti! Ei sitä painoa niin tiputeta. 

Huomenna on tilipäivä ja mietin safkaa illalle, no ensimmäisenä tuli mieleen vanha toimintamalli, että mennään mäkkäriin tilipäivän kunniaksi. No ei varmasti mennä! Sun paino on noussut!!

Puoliso yritti lohduttaa että lihakset on kasvaneet ja painavat enemmän kuin läski. Joo, mutta ei ne viikossa ole kahta kiloa kasvaneet!

Ihan semisti ärsyttää! Ei muuta!

Tän lisäks oon tulossa kipeeks!