Tässä taas yön hiljaisina ja yksinäisinä tunteina kirjoitan. Kirjoitan aiheesta, josta otin aikamoiset kuumat viime perjantaina kun  kävin puolisoni kanssa isoilla kaupoilla.

Ostettiin siis ihan normaaleja viikko-ostoksia. Nyt oli Keskon puoli kunnostautunut ateriakorvikkeiden osalta, kun olin palautetta heille niistä antanut. Kaikki muutkin ostettiin sitten sieltä, mitä saatiin. Mutta S-ryhmän puolella on edullisempia 3-packejä esimerkiksi Easy Dietin keittoja ja puuroja. Ei muuta kuin sinne siis. Prisma paikkakunnallamme on kokenut suuria sisäisiä mullistuksia. Tavarat on vaihtaneet paikkaansa ja multa on lähtenyt tukka aina etsiessäni ateriankorvikkeita.

No niin, nyt ne ovat sitten löytäneet lopullisen paikkansa. Mutta mistä? Jos terveellistä elämäntapaa ajattelisi niin ne sijotettaisiin johonkin esimerksiki vihannesosaston välittömään läheisyyteen, mutta ei. Arvatkaa mihin ne on sijoitettu. Karamellihyllyjen vastapäätä, sipsihyllyjen viereen...

Meinasi lähteä välitöntä palautetta asiakaspalveluun, mutta puolisoni sai rauhoitettua minut: ei halunnut porttikieltoa kauppaan mutta päätin, että annan palautetta varmasti, netin kautta. Ja eilen sen kirjoitinkin. Kun olin ensin vuorokauden verran sulatellut asiaa ja rauhoittunut. Katsotaan vastaavatko koska ja vastaavatko ylipäätään...

Iltapäivän kauneusunet tais viedä mun yöunet nyt kokonaan. Lukaisin sen Voiko painoa hallita -kirjan loppuun ja totesin itselleni, että olen oikealla tiellä. 

Onneksi unien kanssa ei käynyt niin, että se heijastauisi pitkälle seuraavaan päivään vaan sain itseni melko helposti ylös jo ennen kymmentä. Jalat ne minua sitten loppujen lopuksi valvotti. Levottomat jalat vaikka olen jo jonkun aikaa syönyt magnesium sitraattia purkista. Nyt ois aamupuuron aika ja sitten pitäis pestä ja trimmailla meidän vanhempi koira. Sulo-poika...