Niin, tänään aloitan siis PT:n kanssa... jutellaan varmaankin siis, että mitä kaikkea sisällytetään... Ja miten pitkä matka tehdään. Vähän jännittää kun tehdään se osittain etänä. Skypen avustuksella, pitää treenikaveriksi haastaa sitten omaa puolisoa ja sitten K-ystävää eli kystävää :))))

Yritän nyt siis senkin takia vähän reippaammin jaksaa kirjoitella tänne, senkin takia, että saan vähän tuntojani purkaa tänne ja että PT:kin voi täältä käydä lukaisemassa mun ketutukset (jos niitä tulee)...

Kun mää haluisin vaan, että mulla olis hyvä olo. 

Jännitti aivan jäätävästi se puhelu. Mutta nyt mä tiedän et se on mun puolella. Ja taas selvisi, ettei tää tähtitiedettä ole vaan kaikki lähtee itsestä. Onneksi mulla on sellainen PT kenelle mä en edes uskaltaisi... Uteliain mielin jään odottamaan, enkä pelkästään odottamaan vaan jatkamaan matkaa...