Juu. Tää oli jännittävä päivä. Lähdin töihin uudesta kodista fillarilla. Matkaan menee mulla tässä kunnossa sellainen puolisen tuntia. Kerran oli matkalla pysähdyttävä kun puhelin toiseksi pahimmassa ylämäessä rallattaa taukoamatta ratsuväen hyökkäyskäskyä. Mulla on fillarissa sellainen leveille hanureille tarkoitettu satula, mutta siitäkin huolimatta, kun tänään sitten myöhemmin reilun kuuden poljetun kilometrin jäljiltä muutamaa tuntia myöhemmin miehekkäästi hyppäsin fillarin selkään niin hanuri huusi hoosiannaa... Istumaluut oli ihan tulessa! Voi olla, että ilmiö johtui myös siitä, että olen nyt vajaan viikon töissä istuskellut satulatuolilla...

Sekin oli jännittävää, että tuo matka piti taittaa tyhjin vatsoin, koska oli sokerilabrat aamusella. Oli hieman hönö olo, kun vihdoin työpaikalle aamiaiselle pääsin. 

Oon tänään myös taas PT:n pyynnöstä pitänyt ruokapäiväkirjaa ja yrittänyt ruokailla niinkuin en pitäisi päiväkirjaa ollenkaan ja minähän tyttö olen ruokaillut :) mutta oon tehnyt myös omasta mielestäni onnistuneita kokeiluja ja hyviä valintoja. 

Tässä päivän saldo:

Aamiainen klo 8.30

1 x chocokahvi (Terveystalon automaatista)

1 x maitokahvi

1/2 prk rahkaa

1 dl raparperikiisseliä

3 rkl pellavarouhe, auringonkukansiemen, muromysli-sekoitusta

Lounas klo 11

Lounassalaatti (peruskamat + puolikas avocado)

2 rkl pastasalaattia

1 pieni pyöreä näkkileipä

Palaverissa 

1 x Maitokahvi

Päiväkahvilla

1 x maitokahvi

1/2 prk rahkaa

2 dl raparperikiisseliä

3 rkl pellavarouhe, auringonkukansiemen, muromysli-sekoitusta

Päivällinen 18.30

Kanasuikale-kasvishässäkkää, pari kauhallista

Ilta"pala"

1 x maitokahvi

1,5 palaa raparperipiirakkaa

Niinhän siinä sitten kävi, ettei se hanuri antanut enää istua satulaan, ainakaan tänään. Onneksi puoliso liikkuu pakettiautolla.